انواع دستگاه شیرینگ پک

ایرانو صنعت تولید کننده دستگاه شیرینگ پک

انواع دستگاه شیرینگ پک

۵ بازديد

 

در مدل دستگاه شیرینگ پک محصول مورد نظر از تونلی عبور می کند که در آن گرما تولید و آزاد می شود تا لایه شیرینگ را جذب کند و آن را جمع کند(مشماء بعد از جمع شدن، به محصول مورد نظر می چسبد). دستگاه های شیرینگ پک تونلی به دلیل عدم شیرینگ لبه محصول، سرعت بیشتری نسبت به مدل کابینتی دارند.

این نوع دستگاه شیرینگ پک دستی کاربردهای زیادی در تولید و مشاغل کوچک دارد. شیرینگ پک دستی دارای قسمتی برای پختن(گرم کردن) نایلون شیرینگ است، زیرا این قسمت یکی از قسمت های اصلی دستگاه است و دیواره های آن برای جلوگیری از اتلاف حرارت با پشم سنگ عایق شده است، اما در مدل شیرینگ پک دستی برای محصول به این ترتیب شکل می گیرد و درب کابین بسته می شود.

در این محفظه، گرمای مورد نیاز برای مونتاژ نایلون شیرینگ توسط یک المنت الکتریکی تامین می شود. پس از چند ثانیه درب شیرینگ باز می شود تا محصول شیرینگ شده برداشته شود. استفاده از شیرینگ پک کابینی در غذاهای لذیذ به خصوص در هتل ها و رستوران ها بیش از کارگاه ها و منازل است.

شیرینگ پک دستی ارزان، عملیات شیرینگ و بسته بندی را (شیرینگ پک با فویل مانند PVC، PO، PP و...)، در یک مرحله انجام می دهد. 

 

نحوه عملکرد شیرینگ پک دستی

کار با دستگاه شیرینگ پک دستی بسیار سهل و ساده است، زیرا اپراتور پس از قرار دادن فویل شیرینگ در محل مخصوص و عبور محصول دادن از محل های نصب شده، محصول مورد نظر را در دو لایه نایلون در یک سو قرار داده و سپس آن را صاف می کند؛ و در نهایت محصول ما آماده است.

گرمای تولید شده توسط المنت و فن در گردش، نایلون شیرینگ را در اطراف محصول ایجاد می کند. زمان شیرینگ شدن نیز قابل تنظیم است و در حدود 10 تا 11 ثانیه می شود. سرعت بسته بندی دستگاه بسته به نوع محصول بین 200 تا 400 عدد در دقیقه می باشد...

 

شیرینگ پک دستی، دستگاهی ارزان برای بسته بندی خانگی

دستگاه شیرینگ خانگی با کاربری مناسب برای مصارف مختلف با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه به فروش می رسد.

با دستگاه بسته بندی برای شیرینگ خانگی می توانیم انواع محصولات را در قیچی نایلونی بسته بندی کنیم.

این امر علاوه بر محافظت در برابر رطوبت و گرد و غبار، بسته بندی محصول را زیباتر می کند.

 

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز(برق-گاز)

برای ایجاد هوای گرم در تنظیمات داخل دستگاه شیرینگ، نیاز به تامین این انرژی از طریق برق است که باعث مصرف جدی انرژی در دستگاه یاد شده میگردد. شیرینگ پک دوگانه سوز می تواند هوای گرم را به یک تونل حرارتی، برای برقی یا گازی، یا هردو تامین کند.

 

قیمت شیرینگ پک دستی

همانطور که گفته شد دستگاه شیرینگ پک دستی یکی از ساده ترین و رایج ترین انواع دستگاه های شیرینگ است که از نظر اتوماسیون، پیچیدگی کمتری نسبت به سایر دستگاه ها دارد. دستگاه های شیرینگ پک کابینی، تونل های حرارتی و شیرینگ پدالی از انواع دستگاه های شیرینگ پک دستی هستند که بیشتر برای منازل، کارگاه های کوچک و یا به صورت کلی کارگاه های کوچک با حجم تولید کم یا متوسط ​​مناسب هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.